MOTOFIERĂSTRĂU MS 211 C-BE 35CM 1.3MM
Motoferăstrăul STIHL MS 211 pe benzină este alegerea potrivită pentru tăierea lemnului de foc. Motorul său puternic, dar economic, STIHL 2-MIX are o putere de 1,7 kW (2,3 CP). Acest ferăstrău cu lanț impresionează prin manevrarea ușoară și performanța de tăiere bună. Acest lucru este asigurat de lanțul de ferăstrău PM3 de 3/8 inchi. Cu opțiunea de a trece de la modul de vară la modul de iarnă, puteți lucra cu MS 211 fără întrerupere chiar și la temperaturi scăzute și, în același timp, umiditate ridicată. În plus, acest ferăstrău cu lanț are un capac de rezervor fără scule și tensionare laterală a lanțului. Datorită designului său compact, MS 211 este ușor cu 4,3 kg.
Date tehnice:
Capacitate cilindrică cm³ | 35,2 |
Putere kW/CP | 1,7/2,3 |
Greutate kg 1) | 4,6 |
Raport Greutate-Putere kg/kW | 2,7 |
Nivel presiune acustică dB(A) 2) | 100 |
Nivel putere acustică dB(A) 2) | 113 |
Valoarea vibrațiilor, dreapta m/s2 3) | 3,5 |
Valoarea vibrațiilor, stânga m/s2 3) | 3,5 |
Tip lanţ STIHL Oilomatic | 3/8″ P |
Pas lanţ | PICCO MINI 61PMN |
Volum rezervor l | 0,27 |
Pinion – număr de dinți | 6 |
Frână de lanţ | QuickStop |
Lungime de tăiere cm | 35 |
A(8) Perioadă de expunere zilnică la vibraţii 1 dreapta m/s2 | 22,4 |
Volum rezervor ulei cm3 | 265 |
Durată expunere zilnică h | 3,7 |
1) Fără carburant, şină şi lanţ
2) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2.5 dB (A)
3) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2m / s ²
Dotare de serie:
Buşoane pentru rezervor fără scule suplimentareCapace speciale brevetate pentru rezervorul de combustibil şi ulei. Rezervoarele motouneltelor echipate cu acestea pot fi deschise şi reînchise rapid, fără consum de forţă şi fără vreo altă unealtă. |
|
Comandă monoblocFuncţiile maşinii, pornirea la rece şi la cald, funcţionarea şi oprirea sunt comandate de la o singură manetă. Asta face comanda deosebit de confortabilă şi sigură, deoarece mâna dreaptă poate rămâne în permanenţă pe mâner. |
|
CompensatorCompensatorul STIHL, un sistem de reglare din carburator, are grijă ca în ciuda creşterii gradului de murdărire al filtrului de aer, puterea motorului, calitatea gazelor de evacuare şi consumul de combustibil să rămână aproape constante. Numai dacă intervine o cădere de putere sesizabilă trebuie curăţat filtrul de aer. Astfel sunt posibile şi intervale de lucru foarte mari fără întreţinere. |
|
Dispozitiv pentru întinderea lanţului amplasat latŞurubul de întindere a lanţului se acţionează lateral, prin capacul roţii lanţului. Acest lucru împiedică contactul mâinii cu lanţul de ferăstrău ascuţit şi cu vârfurile opritorului cu gheare. |
|
Pompă de ulei cu debit reglabilPermite o transportare exactă, adaptată necesarului, a cantităţii de ulei. Marcajul E asigură o cantitate de ulei suficientă pentru orice situaţie. Profesioniştii dozează mai fin. Este posibilă o reducere a cantităţii de ulei transportat cu până la 50%. similar imagine. |
|
Sistem anti-vibraţiiVibraţiile puternice din locurile de prindere ale motouneltelor pot conduce pe termen lung la tulburări de irigaţie sangvină la nivelul mâinilor şi braţelor. De aceea STIHL a elaborat sistemul antivibraţie. La motouneltele cu sistem AV vibraţiile din locurile de prindere produse de motorul cu combustie şi unealta de lucru în mişcare sunt clar reduse. |
|
Sistem Ematic pentru ungerea lanţuluiSistemul STIHL Ematic este compus din şină de ghidaj Ematic, lanţ de ferăstrău Oilomatic şi pompă de ulei cu reglaj de cantitate sau cantitate de transport redusă. Construcţia specială a şinei şi lanţului face ca orice picătură de ulei pentru lanţuri să ajungă acolo unde este nevoie pentru lubrifiere. Consumul de ulei poate fi redus astfel cu până la 50% . |
|
STIHL ElastoStartCa urmare a presiunii de compresiune la pornirea motoarelor cu combustie se generează vârfuri de forţe de şoc, ce solicită muşchii şi articulaţiile. Elementul de amortizare din mânerul de demarare special ElastoStart absoarbe alternativ forţă în funcţie de evoluţia compresiunii şi o eliberează din nou. Acest lucru determină un proces de demarare uniform, fără vârfuri de forţă de şoc. |
|
Ventil de decompresieSupapa de decompresiune lasă să se evacueze la pornire o parte a amestecului compactat din cilindru. Astfel se reduce clar forţa de tracţiune necesară de la cablul demaror. Utilizatorul este despovărat iar întregul sistem de pornire al motorului este menajat. |
There are no reviews yet.